Keti Khitiri

Artist

Shows:

Biography

დაიბადა 1982 წელს.

დაამთავრა შოთა რუსთაველის სახელობის თეატრისა და კინოს სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამსახიობო ფაკულტეტი.

2005 წლიდან არის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო დრამატული თეატრის მსახიობი.

რუსთაველის თეატრის სცენაზე განსახიერებული როლები:

ოკეანის ასული (ესქილე “მიჯაჭვული პრომეთე”, რეჟისორი – რ. სტურუა)

თეა ელვსტედი (ჰ. იბსენი “ჰედა გაბლერი”, რეჟისორი – თ. პოპიაშვილი)

კაროჟნა (დ. კლდიაშვილი “დარისპანის გასაჭირი“, რეჟისორები – რ. სტურუა, ზ. პაპუაშვილი),

მანინა (ო. ჭილაძე „წათეს წითელი წაღები“, რეჟისორი – გ. ლორთქიფანიძე),

ანანო (ლ. ბუღაძე “სულიერი არსებები”, რეჟისორი – დ. საყვარელიძ),

ბაია (ა. სულაკაური “სალამურა”, რეჟისორები – რ. ჩხაიძე, დ. კვირცხალია),

ქეთი (,,გაიღიმეთ, ჩიტი გამოფრინდება” ავტორი და რეჟისორი – გ. მგელაძე),

მეხანძრე (მაქს ფრიში “ბიდერმანი და ცეცხლისწამკიდებელნი”, რეჟისორი – რ. სტურუა),

ანა (“განაჩენი ჩვენს ბავშვს”, რეჟისორი – ლ. ჭინჭარაული),

შარლოტა (ლ. ბარტი “ოლივერ!”, ჩ. დიკენსის “ოლივერ ტვისტის” მიხედვით, რეჟისორი – დ. საყვარელიძე).

ქალი (ს. ბეკეტი “პირველი სიყვარული, რეჟისორი – ნიკოლოზ ჰაინე-შველიძე)

ელისაბედი (მ. ტვენი ,,უფლისწული და მათხოვარი”, რეჟისორი – ნიკოლოზ ჰაინე-შველიძე)

სარა (თომას ბერნჰარდი “სანახაობის მომწყობი – Der Theatermacher”, რეჟისორი – ქრისტიან  პაპკე)

მონაწილეა სპექტაკლებისა “ელექრა” (დამდგმელი რეჟისორი – გრიგორის კარანტინაკისი, რეჟისორი – ნიკოლოზ ჰაინე-შველიძე), ,,ჯადოსნური ღამე”

 

სხვა თეატრებში შესრულებული როლები:

სილკე (მარიუს ფონ მაინურგი “ცივი ბავშვი”, რეჟისორი – გ. ბრეგაძე),

კატო (ლ. როსება “პრემიერა”, რეჟისორი – ლ. ხვთისიაშვილი),

ფილმში  „ღმერთო, რისი გულისთვის” შეასრულა ნათელას როლი (რეჟისორი – გ. ლორთქიფანიძე).

მონაწილეა სატელევიზიო მუსიკალური პროექტისა “იმედის ტალღა” (ტელეკომპანია ”იმედი”).

იყო წამყვანი სატელევიზიო გადაცემისა “წუთისოფელი” (ტელეკომპანია ”იმედი”)

Media & awards

2002
პრიზი “საუკეთესო მსახიობი ქალი” მერი უორენის როლის შესრულებისთვის (“სეილემის პროცესი”)
2005
საქართველოს თეატრალური საზოგადოების პრიზი “წლის საუკეთესო მსახიობი ქალი”კატოს როლის შესრულებისთვის (“პრემიერა”)

Contact: